kitpvp

KirikKollu Jul 22, 2025 7:41 PM Genel 475

bence suan 1.8 pvp gibi cok fazla iyi server yok kitpvp kapanmadan once 4-5 aktiflik gormesinin sebebi degisik kitler vs, gelmesi eski kitpvp oyuncusu olarak oyuncuların hosuna gıdıcek sey nostaljiyi yasmaak olur bence en eskisi gibi protectiob 6 sharpness 6 helirse oyuncular sunucuyu daha cok oynar zaten suanda 1.8 tabanlı bır tek opsky var oda neredeyse afk clientlerden olusuyor kıtpvpnın en eskı halı gelırse oyunculwr daha cok oynamak ıster aktıflık oldugu zamanlar zaten p5 k5 hile dertleri olmadıgı zamanlardı sonrasında sırasıyla map kitler kasalar dwgisince oyuncular oyundan yavas yabas sogumaya basladı bence eskı kıtpvp mapı rankları vs gelırse oynama ısteklerı olur zaten cogu eskı kıtpvp oyuncusu hala kıtpvpnın acılmasını ıstıyor klan savasları koth vs. oldugu donem herkes sırf koth ıcın bile oyuna gırıyodu eskı kıtpvp oyuncusu olarak fıkırlerımı belırtmek ısterım 

mumkun olursa semih abi müsait olduğu zaman bunu discordda seslı bır sekıldede konusmak ısterım kendımı orada daha iyi ifade edecegimi dusunuyorum

4gden
4gden
Üye

evet

Jul 24, 2025 6:13 PM
You need to be signed in to reply.