ÖNERİM VARV39

ErdemoonV1 Jun 24, 2025 10:59 PM Genel 405

Bence sunucumuza makro koruması gelmeli hem sunucuya sunucu olmazsa kanyona.Çok fazla makrocu var çünkü.Birde Hapis çok küçük gerçekten hapisin büyütülmesi lazım.Bide warp bossta mesela item düşmesi açık olsun bence çünkü boss mekanı fazla kaoslu ortam yani.Bide dolandırıcılar için hani ne bilim tüm sunucu tek tek op falan tüm insanları atıyorum kanyonda toplayıp dolandırıcıların yapacağı dolandırıcıyı tespit etcek bişe yapılmalı mesela yedek hesabınızdan diyin bu item vr blm fiyatı kim alır falan item değerli olsun falan öle tespit edin.

                                                                     Merhaba ErdemoonV1,

    Hangi oyun modundan bahsettiğinizi daha detaylı anlatın,bütün oyun modlarında sistemler aynı değil.

                                                                           İyi günler dileriz.

Jun 30, 2025 5:13 PM
You need to be signed in to reply.